Abas Kjarostami nosi svoju kameru na jug Italije i predstavlja nam divan, razigran snimak uličica i stepenica. Ovaj kratki film je poslednje Kjarostamijevo delo.
- Država:
- Iran , 2016
- Program:
- Specijalne projekcije
- Trajanje:
- 16’
- Režija:
- Abbas Kiarostami
- Scenario:
- Uloge:
- Biagio di Tonno
- Fotografija:
- Abbas Kiarostami
- Montaža:
- Adel Yaraghi
- Muzika:
- Peter Soleymanipour
- Produkcija:
- Kiarostami Foundation
- Filmografija:
- 2016 Take Me Home / Vodi me kući 2016 Víctor Erice - Abbas Kiarostami:
- Correspondencias / Victor Erice - Abbas Kiarostami:
- Correspondence / Viktor Eris - Abas Kjarostami:
- Korespondencija 2012 Like Someone in Love / Kao neko zaljubljen 2010 Copie conforme / Certified Copy / Overena kopija 2002 Dah / Ten / Deset 1999 Bad ma ra khahad bord / The Wind Will Carry Us / Vetar će nas poneti 1997 Ta’m e guilass / Taste of Cherry / Ukus trešanja 1994 Zire darakhatan zeyton / Through the Olive Trees / Ispod masline 1992 Zendegi va digar hish / Life, and Nothing More… / Život ide dalje 1990 Nema-ye Nazdik / Close-up / Krupni plan 1974 Mossafer / The Traveler / Putnik 1973 Tadjrebeh / The Experience / Iskustvo
- Correspondencias / Victor Erice - Abbas Kiarostami:
Projekcije
Vreme: 19:00
Cena: 350 RSD
Jugoslovenska kinoteka
Vreme: 12:00
Cena: 300 RSD
Dvorana Kulturnog centra
Abas Kjarostami
Abas Kjarostami (1940-2016) bio je iranski filmski reditelj, scenarista, fotograf i filmski producent. Aktivan u filmskom svetu od 1970, učestvovao je u izradi preko 40 filmova tokom karijere, uključujući kratke filmove i dokumentarce. Svestran kao umetnik, ostvario je zapažene uspehe i kao pesnik, slikar, ilustrator i grafički dizajner. Bio je deo generacije Iranskog novog talasa, persijskog filmskog pokreta začetog kasnih šezdesetih, karakterističnog po upotrebi poetskog jezika i alegorijskog pripovedanja o političkim i filozofskim pitanjima. Kjarostami je, kao filmski stvaralac, najpoznatiji po deci-protagonistima, narativnim filmovima u dokumentarnom stilu, pričama koje se odigravaju u ruralnim sredinama i razgovorima koji se odvijaju u kolima, uz upotrebu statične kamere. Često je koristio persijsku poeziju u dijalozima, naslovima i temama svojih filmova.
Ocenite film - ukupno glasova 0