Kako ste došli na ideju da snimite film o porno industriji i zbog čega ste se opredelili baš za Roka Sifredija?
Mi smo snimali film o klasičnom plesu u Parizu, kada smo dobili ponudu od jedne producentske kuće da napravimo film o porno industriji u Americi. Krenuli smo sa tim, ali nas to nije mnogo inspirisalo i zatim smo predložili da uradimo seriju portreta porno glumaca. Jedan od njih je bio Roko. Otšli smo u Budimpeštu, gde smo sa njim proveli jedan dan, i on nas je ubedio da je u stvari on tema filma, zbog čega smo mi na kraju prelomili da ćemo da pravimo film o Roku. Dobili smo zeleno svetlo od producentske kuće i tako je nastao film.
Kako je funkcionisao rad na setu?
Bila je mala ekipa od četvoro ljudi. Nas dvojica, tonac i kamerman. Mi smo imali Rokovu dozvou za snimanje, inače se to ne radi. Mislim, da snimamo snimanje porno filma. Porno glumci koji su navikli da ih snimaju u tim scenama, dok rade, nas nisu ni primećivali. Inače, to nije običaj, ne možete tek tako da uđete na set i prisustvujete snimanju.
Koliko dugo je trajao proces snimanja?
Godinu dana. Ukupno smo snimili 230 sati materijala, od čega je iskorišćeno samo 2 sata. Dakle, praktično je u film ušlo 1% od celokupnog materijala.
Šta mislite o Rokovoj ličnosti? Zbog čega se on opredelio da bude porno glumac?
Roko je vrlo složena ličnost. Prosto rečeno, on je zavisnik od seksa još od 15. godine. On je praktično išao do kraja sa tom zavisnošću i počeo da snima filmove. Ono što ga čini posebnim u odnosu na ostale glumce je što je to trajao 30 godina, dok svi oni istraju 5-6 godina. Njegova karijera se toliko odužila.
Šta mislite o pozicji dokumentarnog filma u Evropi?
Mi znamo kakva je situacija u Francuskoj, ne i za Evropu. Dakle u Francuskoj je dokumentarni film u usponu i sve više nalazi put na veliko platno, tj. u bioskop, a mi se nadamo da će tako i da se nastavi. Dakle, uzlazni je trend dokumentarnog filma u Francuskoj. Zapravo, u tolikoj meri je to slučaj, da klasičan film preuzima estetiku i senzibilitet dokumentarnih filmova.
Imate li planove za vaš sledeći film i hoće li on biti dokumentarni ili možda igrani?
Rano je još uvek pričati o tome. Mi smo na početku pripreme novog projekta. Dakle, još se piše scenario, ali znamo da će sigurno biti dokumentarni.
Hoće li opet biti o pojedincu i njegovom žviotu?
Ne, to će biti serija portreta. Ukrštanje različitih priča o različitim ličnostima, a radiće se o jednom svetom mestu.
Imate li reditelje koji su vam uzor?
Braća Mejl, oni su Amerikanci koji su radili filmove 60ih i 70ih. Omiljen film nam je Grey Gardens.